Je marketingcommunicatie authentieker maken. Daar helpt de MarCom Bullshit Vertaler© je graag mee. Aan de hand van 7 clichés uit vacatureteksten laat Gerieke de mogelijkheden van de tool zien. De uitkomsten? Bekijk de video hierboven en oordeel zelf. 

Half LinkedIn werd in mei 2024 wild van GPT-4o: een model dat “meer natuurlijke, mensachtige” (audio)interacties produceert.

Gerieke gaat vandaag in gesprek met een revolutionaire tool die je nog niet op social media zag: de MarCom Bullshit Vertaler©.

In de videodemonstratie pakt deze goudeerlijke vertaaltool de volgende clichés uit (echte) vacatureteksten beet:

– Je hebt geen 9-tot-5-mentaliteit
– We investeren in jouw mentale gezondheid
– Wij zoeken echte toppers. Mensen die zich zorgen maken over conceptvoorstellen ver na hun bedtijd en contact houden tijdens hun familieweekend
– Een marktconform salaris
– Bij ons is een familiegevoel
– Secundaire arbeidsvoorwaarde: gratis parkeerplek
– Wij zoeken een schaap met 5 poten

Dus zet jij zulke regels in je vacatures en ben je benieuwd naar wat een sollicitant denkt als ‘ie dat leest? Bekijk de video.

NB De oplettende kijker valt het al op:
Deze video is licht ironisch bedoeld én een knipoog naar de lanceringsvideo van GPT-4o uit mei 2024.
Zie ook de screenshots hieronder.

Een frisse kijk op content voor personeelswerving

Ontdekken hoe je jouw verhalen ordent, op een frisse manier communiceert én daarmee structureel de juiste mensen aantrekt

Bij FreshText houden we ervan om je een beetje te prikkelen. Om anders na te denken over je content. En vooral ook: om je uit te dagen niet langer je boodschap te verschuilen achter corporate speak.

Dat prikkelen doen we met video’s als deze, educatieve blogs, en persoonlijke begeleiding in jouw (video)contentstrategie en -kalender. Wij helpen je niet alleen de juiste woorden te vinden, maar ook de juiste boodschap over te brengen. Zodat mensen beter tot hun recht komen, online en offline.

Nieuwsgierig naar hoe ons werk jou kan helpen bij personeelswerving? Plan een gratis kennismaking en we verkennen je vraag verder.