Volledige make-over

Het KATO-sausje

KATO kantoorinrichtingen uit Enschede ging vernieuwen. De hele huisstijl ging op de kop, een compleet nieuwe look & feel op hun website. Maar ook hun tone of voice, hoe ze zich uiten. Passend bij wie ze tegenwoordig zijn.

Daar hoorden passende teksten bij.

KATO in de mix

KATO is een echt Twents bedrijf.

Een club van jonge, gezellige mensen die plezier hebben in hun werk en goed zijn in wat ze doen. Tegelijk hebben ze een eigenwijs Amsterdams trekje, met veel bravoure. Hoe laat je dat zien in je online uitingen?

Van het één…

Projectmanager Petra Zurink van KATO zat toevallig wat te bladeren in het blad Twente Ontwaakt. De verhalen daarvan spraken haar zo aan dat ze onmiddellijk FreshText googlede.

Die moeten we hebben!

Tekstschrijver Twente Ontwaakt

Doel(groep)gericht

In gesprek met communicatie-orakel Julia van KATO bleek dat ze hun webdesign al klaar hadden. Een home, portfolio, over ons en een aantal doelgroepen. Alles al prachtig vormgegeven door Cube uit Oldenzaal. Het huis stond al, nu de inrichting nog. Met een interview voelden we ze aan de tand over die doelgroepen. Een mkb-ondernemer kijkt anders naar een pandinrichting dan een vastgoedprofessional. Dat merk je net in de kleine dingen.

Gewoon laten gaan

KATO liet ons helemaal losgaan met lekkere teksten. Het resultaat is een website die van voor tot achter (en van onder tot boven) hetzelfde oogt en voelt. Een online uitvalsbasis waarop je merkt dat je met professionals te maken hebt, die er geen doekjes om winden – om hun woorden dan – en die doen wat ze beloven.

Wat zegt de opdrachtgever?

“Nuchter geschreven mét een knipoog. Knap hoe FreshText in zo’n korte tijd onze verhalen heeft weten om te toveren naar gave teksten, die helemaal passen bij het karakter van de website. Dat werkt lekker!”

Julia ter Telgte
Marketing & Communicatie, KATO Enschede

Klaar om jouw tekstwerk te laten regelen door ons?